Sooorryy

Hejsan hoppsan , Tilda här ! ♥

Så heeemskt ledsen att jag inte uppdaterat! Internet dog där jag var men nu är jag hemma i Täby igen och här funkar internet :D ♥ Jag är en liten internet beroende brud ;) Det var ganska skönt att åka hem idag för jag är jäätte förskyld och då kunde vi ändå inte åka och bada på ett äventyrsbad som faktiskt är sjuukt kul xd Hehe .. aja , i ..går så var jag nere i Sala Silvergruva och vi var 155 meter under marken ;o Det var as kalt fast sjukt coolt! Fast eftersom jag varit nere i Falu koppargruva flera gånger så kändes det här som nått man redan sett förut .. fast denna var lite större tror jag ? Hehe .. Men ah , annars så har jag chillat , checkat film och sånt ;) Man måste liksom njuta innan skolan börjar right ? ♥

Ah , allt nu :)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0