tagen från isabel

Jag lyssnar på... : Spotify ?
Jag pratar... : Svenska :)
Jag tycker om...  :En heeel del!
Jag avskyr när folk... :förstorar alla grejer så att de bara blir skit.
Mina närmaste vänner är... :UNDERBARA FÖRFAN :*
Min första vän hette... :Louisa Pallard ♥
Kärlek är... :gal1
När jag borstar tänderna...  :börjar jag typ alltid blöda xd
När jag lagar mat... :Borde ingen käka de..
Jag tänder på... mkt ... :haha men ja vetefan!
Det sexigaste yrket är...:RÖRMOCKARE .. hahah fast inte .

Det är charmigt när... :kommer helt ärligt inte på något.
Jag är rädd för... :åska!
Den värsta känslan är... :ömh ? att spy ;s
Den bästa känslan är... :typ ha kul ?
Jag är bäst på... :allt fyfan.
Jag är sämst på... :hmm , nada xd
Om jag var ett djur skulle jag vara... :typ en hund för då blir man ju fan kelad med :D
Om jag va en insekt skulle jag vara... :en.. fan nej INGEN
Om jag vore ett redskap skulle jag vara...  :heheh, gillar inte den frågan xd
Jag kommer alltid att vara... :en tjej ;)
Det finaste som finns är... :vänskap & kärlek ♥
I sommar... : ska jag ha så jävla kul!
Sist jag grät var... :äämh igår tror jag :s
Jag kan... : spela innebandy ;)
Jag kan inte...:BAKA O.O
När jag bakar så bakar jag... :brända äckliga saker ?
Min mobiltelefon är... :ful.
När jag vaknar på morgonen... : ser jag sjuk ut.
Innan jag går och lägger mig... :borstar jag tänderna ? xd
Just nu tänker jag på att... : den här ggrejen tog lång tid xd
Bebisar är... : söta men irriterande ?
Idag har jag... : suttit i soffan
Ikväll ska jag... :chilla elle träffa nån?
I morgon kommer :jag... kanske träffa typ tilda och simon , vetefan!
Jag vill verkligen...: publicera nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0