Grym kväll med cheyorna

Asso damp på datorn, jag har typ skrivit världens längsta inlägg och så lägger den bara av! Die.
Men igår iallafall så var det gal1 kul, vi typ skicka as weird sms till typ kilalr (heh) sen typ såg vi på film (EasyA & Knight and Day). Sen somna vi typ 3, och jag och Julia gick upp 8 på morgonen sen (snacka om trötta liksom), och gick in på fb och flumma oss en aning! Sen idag så har vi gått till typ alla och lämnat alla grejer (snacka om tuungt asso) och sen kööpte vi goodis. Sen orkar jag inte berätta mer, tror inte ni är så intresserade igentligen! xd
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: john

ja ni skicka lite verda sms de kan jag gå med på ;) <3

2011-06-16 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0