Olivia är sötast!

Hejsan annonym här ! ;p

Hehe jag tyckte det va lite kul att smyga in och blogga på hennes ! Hon kommer nog på vem det e snart så ah ;) Hehe ah , bara så ni vet har jag o Olivia liiiite problem med kärleken så vi ska ut nån dag o ragga killar x) Så killar va berädda på dom snyggaste på staan !! ;D Hahah , hon i alla fall ♥ Men jag ska chatta lite mer med henne eller sova ;p

Bara så du vet älskling , betyde du sjukt för mig! Fungerar inte utan vår tråkiga humor och ovanliga konversationer ;p Jag älskar dig nått oerhört gumman! Kom ihåg det ♥


För att du är sötast älskliing ♥

Kommentarer
Postat av: olivia <3

haha bebis , ja vi måste typ dra t täby å rööja nån dag x'd <3 puss älskar dejh söötast<3

2011-02-24 @ 20:45:19
URL: http://oliiiviash.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0