ingen rubrik

Nu ska jag faktist inte säga sorry för att jag inte har bloggat ! jag har faktist vart SJUKT sjuk XP
Men kolla jag var sjuk på min fördelsedag (förkyld) o nu var jag sjuk på julafton (nån skum influensa) men nu är jag nästan frisk ialla fall för jag orkar blogga ^^

Idag är de NYÅRSAFTON! så ikväll så drar jag med familjen till nåra, de gör vi typ varenda år. xd
Men aja tillbaka till de viktiga ! jaghar ingen aning om vad jagh ska ha på mej ikväll, jag brukar ju typ alltid veta sånt i förväg men iår har jag INGEN ANING! aja .. jag får vell hitta på något!

Btw. I födelsepresent fick jag en turkos blogggie , asso de är en filmkamera (kanske inte världens bästa) men med den ska man typ lägga ut filmer åe foton på bloggen :D
.. men problemet är att jag pallar inte instalera den för jag fattar typ noll och tanken o fråga någon har inte jag hunnit tänka på!

Hmm.. detta blev ett långt inlägg , så nu ska jag nog heja dåaah xd
PusS! ♥
 

Ego!

 men ush?


Kommentarer
Postat av: Louise<3

sötis ! :) <3

2011-01-02 @ 13:30:21
URL: http://lwiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0